CSAK AMI IGAZ!
—————————————————-
EGY TÁRGYKÖR ALAPHANGJAI a jellemzők körülírásában.
A tökéletesen megtervezett TEREMTÉS NYELVE a mennyben és Földön ugyanaz.szavai néhány alaphang vázára épülnek.
———————————————————-
ISMERET – a vázhangok: S-M-R-T. E vázhangok sorrendi változása, s a közéjük ékelődő értelemhordozó hangzók segítségével körülírható minden kísérőjelenség.
ISMERET, MESTERI, MÉRETES, TERMÉS, MÉTERES
Mire jó az elmélyült elméleti-gyakorlati ISMERET?
Az ISMERET gyümölcsöket IS TEREM, de csak, ha SZERETEM a szakmát. A tudás nem ront, nem SÖMÖTÍT, szűkít, inkább tágít, fejleszt. A hasznos szakmai titkokat ISMERŐT tisztelik. A mély ISMERET birtoklója MESTERI művet alkot, nem ROMOSAT.
iSMeReT – TeReM iS – iSMeRőT – SöMöRíT hangváz: S-M-R-T – T-R-M-S – S-M-R-T – S-M-R-T
iSMeReT – MeSTeRi – RoMoSaT– SZeReTeM hangváz: S-M-R-T – M-S-T-R – R-M-S-T – SZ-R-T-M
MESTERI alkotás TEREMTÉSE ISMERET nélkül lehetetlen. MESTERI szintű ISMERET nélkül TERMÉS nincs. SzakISMERETtel végzett munka bő TERMÉSt hoz.
MeSTeRi – iSMeReT – TeReMTéS – TeRMéS hangváz: M-S-T-R – S-M-R-T – T-R-M-T-S – T-R-M-S
A MESTER, tudásban MÉRETES nagyságú, tanítványához hasonlítva, akikhez érett oktatóként TÜRELMES. Ha én tanoncként leértékelem a MESTER munkáját, megSÉRTEM. Ez esetben MARSOT is kaphatok, mehetek utamra.
MeSTeR – MéReTeS – TüReLMeS – SéRTeM – MaRSoT hangv.: M-S-T-R – M-R-T-S – T-R-L-M-S – S-R-T-M – M-R-S-T
MESTERként gyorsabban SiRíTeM a munkát, más RITMUSsal, mint egy kezdő. MESTER kezében a MÉTERES, ő mér vele. Jó kérdezni a MESTERtől: MIÉRT IS kell így tenni valamit?
MeSTeR – SiRíTeM – RiTMuS – MéTeReS – MiéRT iS hangváz: M-S-T-R – S-R-T-M – R-T-M-S – M-T-R-S – M-R-T-S
Ha a tanuló tudása, ISMERETei felérik az én MESTERI szintemet, akkor TÁRSAM lesz. MESTERi tudásból kezdőnek ISMERET-MERÍTÉS lehetősége nyílik. Így SÜRÍTEM tudnivalóimat, s MERÉSZET alkotok.
MeSTeR – MeRíTéS – SüRíTeM – MeRéSZeT – TáRSaM hangv.: M-S-T-R – M-R-T-S – S-R-T-M – M-R-SZ-T – T-R-S-M